در صورتی که بعد از پرداخت هزینه سرویس، از خرید خود منصرف شدید و یا به دلیل اینکه موفق به استفاده از سرویس نشدید و امکان راه اندازی و تحویل سرویس توسط پشتیبانان سایت هم نبود، می توانید نسبت به استرداد مبلغ پرداختی خود اقدام نمایید.
بدین منظور باید درخواست خود را به صورت زیر ثبت نمایید:
1- در صفحه اصلی سایت در ناحیه کاربری روی منوی ارسال تیکت کلیک کنید.
2- دپارتمان واحد مالی را انتخاب کنید.
3- در قسمت موضوع: عبارت درخواست بازگشت وجه را بنویسید.
4- از کادر سرویس مرتبط: نام محصول خریداری شده خود را که مایل به بازگشت هزینه آن هستید انتخاب کنید.
5- در قسمت پیام: توضیحات خود را بنویسید.
6- نام کاربری و شماره کارتی که با آن از سایت خرید نمودید و نام و نام خانوادگی صاحب حساب را قید فرمایید.
7- تصویر کارت ملی خود را پیوست نمایید.
8- تصویر کارت بانکی خود را پیوست نمایید.
پس از ارسال درخواست و بررسی واحد مالی، مبلغ مربوطه پس از گذشت 72 ساعت از واریز به کارت بانکی شما در ساعت اداری واریز خواهد شد.
توجه:
چنانچه مشخصات ثبت نامی با مشخصات ارائه شده برای بازگشت وجه همخوانی نداشته باشد یا شماره کارت اعلام شده با شماره کارتی که خرید با آن انجام شده متفاوت باشد امکان پرداخت وجود ندارد و کاربر برای تایید هویت خود باید مدارک درخواستی را ارسال کند تا پس از بررسی و تایید، استرداد وجه انجام گردد. عودت وجه تنها زمانی امکان پذیر است که نام و نام خانوادگی ثبت شده در سایت با نام و نام خانوادگی درج شده در کارت بانکی شما یکسان باشد و اینکه از همان کارت بانکی برای خرید سرویس ها استفاده کرده باشید.