واریزی ها فقط به شماره کارت های مندرج در سایت انجام شود. قبل از واریز حتما لیست کارت ها را بررسی نمایید

  • * این بخش این امکان را به شما می دهد تا سوال و درخواست خود را به ما مطرح نمایید؛ که به این عمل ارسال تیکت می گویند. برخلاف تماس تلفنی و محاوره شفاهی که قابل استناد و پیگیری نیست. مکاتبات داخل تیکت ثبت و قابل پیگیری می باشند.
  • * با توجه به آنکه درخواست شما مرتبط با کدام بخش سامانه می باشد ، تیکت شما جهت بررسی به واحد مربوطه ارجاع داده خواهد شد.
  • * دقت نمایید سامانه پشتیبانی به ترتیب اولویت زمان ارسال می باشد و باید منتظر بمانید تا کارشناسان پاسخ شما را بدهند، بنابراین از تکرار ارسال درخواست خودداری نمایید. هنگامی که درخواست شما توسط کارشناسان پاسخ داده شود توسط ایمیل و پیامک مطلع خواهید شد.
  • * به هیچ عنوان به ایمیل اطلاع رسانی ،که جهت اطلاع رسانی برای شما ارسال میشود پاسخ ندهید چرا که هیچگاه به دست ما نخواهد رسید.
  • * این موضوع را در نظر بگیرید که واحد پشتیبانی در جریان مشکل شما نیست و شما باید مشکل را به صورت کامل شرح دهید . مثلا اگر در زمان اتصال به سرور دچار خطا می شوید متن و یا تصویری از خطا را برای ما ارسال کنید.
  • * در صورتی که وضعیت تیکت " در حال رسیدگی " باشد بدین معنی است که توسط تیم پشتیبانی خوانده شده و در حال بررسی است ، بنابراین باید منتظر پاسخ بمانید.
  • * اگر وضعیت تیکت شما بسته است یعنی نیازی به ادامه ی محاوره وجود ندارد یا تیکت شما طبق اصول فوق نبوده است.

قبل از ارسال تیکت، مرکز آموزش و اخبار و اطلاعیه های سایت را بخوانید اخبار سایت | مرکز آموزش

درخواست پشتیبانی جدید ایجاد کنید

فرمت فایل های مجاز: .jpg, .gif, .jpeg, .png, .txt, .pdf

لغو