اتصال به سرورها دارای اختلال هست و ممکن است در طول روز شاهد کندی یا قطع و وصل موقت باشید. این اختلال امکان دارد با توجه به نوع اپراتور اینترنت و محلی که در آن هستید در ساعات مختلف شبانه روز متفاوت باشد.
این مشکل از سمت اینترنت کشور است و ارتباطی به ما ندارد. لطفا از ارسال تیکت و سوال در این باره خودداری نمایید.
امیدواریم مشکلات و اختلالات به زودی رفع گردد تا بتوانیم مثل همیشه سرویس با کیفیت خدمت شما عزیزان ارایه دهیم.
اقداماتی که می توانید انجام دهید:
- حافظه داخلی گوشی پر نباشد و حداقل 1 گیگ فضای خالی داشته باشد
- گوشی را در چند دقیقه در حالت پرواز قرار دهید و خارج کنید.
- مودم را حداقل 5 تا 10 دقیقه از پریز برق جدا کرده و مجدد به برق متصل کنید.
- گوشی را خاموش و روشن کنید.
- از اینترنت اپراتور دیگری استفاده کنید.
- از نرم افزارهای دیگری که ارایه کردیم برای اتصال استفاده کنید.
- نرم افزارهای متفرقه و سایر فیلترشکن ها را حذف کنید.
- ساعت و تاریخ گوشی و کامپیوتر صحیح باشد.
- حالت ذخیره باتری (ذخیره انرژی / power save mode) را در صورت فعال بودن غیرفعال کنید.
- درصورت وصل نشدن مدتی بعد تلاش کنید.
به روز رسانی 1402/02/04
ظاهرا از روز گذشته وضعیت اینترنت بهتر شده است و اختلال چندانی مشاهده نمی شود و امیدواریم به زودی به روال قبل برگردد.
به روز رسانی 1402/02/05
طبق بررسی های انجام شده وضعیت اینترنت عادی شده است.