واریزی ها فقط به شماره کارت های مندرج در سایت انجام شود. قبل از واریز حتما لیست کارت ها را بررسی نمایید | مشاهده

با فعالسازی سیستم همکاری در فروش ، کسب درآمد دائمی داشته باشید | اطلاعات بیشتر

« بازگشت

اختلال در شبکه اینترنت کشور ( رفع نشده)

  • دوشنبه 20 شهریور 1402
  • 10:06 ق.ظ

اطلاعیه شرکت ارتباطات زیرساخت درباره اختلال در شبکه اینترنت کشور

شرکت ارتباطات زیرساخت در پی بروز اختلال در شبکه ارتباطی کشور، اعلام‌ کرد: به‌منظور ارتقاء و توسعه ظرفیت شبکه ارتباطات زیرساخت و بر اساس نیازسنجی و طراحی‌های انجام شده قبلی، تجهیزات مورد نیاز تامین و از چند روز گذشته مراحل جایگزینی و ارتقای تجهیزات آغاز شده است.

بدین منظور بر اساس فرآیند رایج و مصوب، تغییرات در ساعت‌های کم ترافیک شبانه روز (اکثراً بامداد) در قالب داون‌تایم (down time) فنی انجام می‌شود. بدیهی است برای آمادگی اپراتور‌های مخابراتی و سایر ذی‌نفعان و مدیریت ترافیک از مسیر‌های جایگزین در ساعت داون تایم، قبل از شروع عملیات اجرایی، اطلاع‌رسانی لازم با اپراتور‌ها و ذی‌نفعان انجام می‌شود.
داون تایم شبکه ارتباطی زیرساخت در بامداد روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در بعضی از مراکز انجام شده و با توجه به تعدد مراکز و گستردگی شبکه ارتباطی شرکت ارتباطات زیرساخت، این تغییرات به صورت مرکز به مرکز و طی چندین روز انجام می‌شود.
 
حساب رسمی نت‌بلاکس در توییتر نوشت: « برای دومین شب پیاپی حدود ساعت یک بامداد اختلال در اینترنت ایران ثبت شده است. داده‌های شبکه افت ارتباط اینترنتی به ۷۱ درصد معمول را نشان می‌دهد. »
گفته می شود این اختلال مربوط به یک برنامه تغییرات از پیش برنامه ریزی شده در خصوص اصلاح سیستم برق دیتاسنتر شرکت زیرساخت بوده است.