تخفیف کریسمس تا سال نو میلادی

مهلت استفاده از کد تخفیف اختصاصی

قوانین و شرایط سرویس دهی:

این قوانین بصورت دوره ای به روز رسانی میشود، لذا برای اطلاع از قوانین و شرایط پیشنهاد میشود همیشه این صفحه را مطالعه و مرور نمایید.

1- ثبت نام

1-1- هنگام ثبت نام در صحت ورود و ثبت مشخصات واقعی خود از قبیل نام و ایمیل و شماره تماس و.. دقت نمایید.
2-1- در آدرس ایمیل www وارد نکنید. این عبارت برای آدرس سایت است نه ایمیل.
3-1- هنگام ثبت شماره موبایل دقت کنید کیبرد به زبان انگلیسی باشد.
4-1- چنانچه آدرس ایمیل و یا موبایل بطور صحیح وارد نشود هیچ اطلاعیه و فاکتوری از ما به شما نخواهد رسید.
5-1- با توجه به اینکه در آخرین مرحله ثبت نام شما تیک تایید قوانین را زدید و ثبت نام نمودید به منزله این است که قوانین سایت را بطور کامل و با دقت مطالعه کردید. بنابراین چنانچه بعدا خلاف قوانین رفتار نمایید عذری پذیرفته نخواهد بود.
6-1- بعد از تکمیل ثبت نام و ورود به ناحیه کاربری باید آدرس ایمیل خود را تایید نمایید. لینکی به آدرس ایمیل شما ارسال شده که باید تایید نمایید.
7-1- بعد از تکمیل ثبت نام و ورود به ناحیه کاربری باید شماره موبایل خود را تایید نمایید.
8-1- ممکن است هر زمان با توجه به صلاحدید سایت نیاز باشد شما احراز هویت شوید، در صورتی که مدارک هویتی شما با مشخصات ثبت نامی همخوانی نداشته باشد، سرویس های شما تا زمان تایید هویت مسدود خواهد شد و مدت زمانی که برای تایید هویت فرصت خواهید داشت به اطلاع شما خواهد رسید.
9-1- هر شخص مجاز به ایجاد یک حساب برای ورود به سایت است. در صورتی که مشخص شود شخصی با چند ایمیل و شماره در سایت ثبت نام کرده است، حساب های کاربری آن شخص تا تعیین وضعیت و احراز هویت مسدود خواهد شد و در صورت نیاز سرویس های تهیه شده قطع و موجودی کیف پول وی تا تا زمان احراز هویت و یا تا 1 ماه بلوکه می گردد.

2- خرید سرویس

1-2- قبل از خرید سرویس حتما از طریق چت و یا قسمت فروش سایت سوالات خود را مطرح نمایید تا مشکلی در انتخاب محصول و خرید نداشته باشید.
2-2- در انتخاب محصول و سرویس دقت نموده و توضیحات مربوطه را بخوانید. مسئولیت انتخاب و خرید اشتباه سرویس با شماست.
3-2- حتما اخبار و اطلاعیه های سایت را قبل از خرید بخوانید.
4-2- خرید محصول به منزله این است که شما اخبار و اطلاعیه های سایت و توضیحات محصول را خوانده و مشاوره گرفتید. بعد از خرید مسئولیتی برای انتخاب اشتباه شما نخواهیم داشت.
5-2- بعد از خرید سرویس، اطلاعیه خرید به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال میگردد. اطلاعات محصول خریداری شده در سایت و در بخش سرویسها قرار خواهد گرفت. ضمنا در صورت نیاز یک تیکت از طریق پشتیبانی سایت برای شما ایجاد خواهد شد که باید مطالعه نمایید.
6-2- موجودی و ارائه سرورها طبق صلاحدید ما می باشد و مختار هستیم هر زمان در صورت لزوم سرور مشتری را تغییر دهیم و مشتری حق اعتراض در این باره را نخواهد داشت.
7-2- سرویس ها بصورت تک کاربره می باشند و ارائه سرویس ها بصورت تک کاربره یا چند کاربره بصورت دائمی نیست و هر زمان بنا به شرایط و صلاحدید میتوانیم این ویژگی و امکان را تغییر دهیم و مشتری حق اعتراض نخواهد داشت هرچند این ویژگی در زمان خرید به وی اعلام و ارائه شده باشد.
8-2- برای خرید و پرداخت هزینه سرویس ها و شارژ کیف پول تان در سایت حتما از کارت بانکی متعلق به خودتان استفاده نمایید. در غیر اینصورت چنانچه نیاز به واریز وجه به شما باشد این کار انجام نخواهد شد و اگر محرز شود از کارت بانکی اجاره ای و .. استفاده شده باشد حساب و سرویس های شما مسدود شده و اطلاعات هویتی شما اعم از آی پی و .. برای جبران خسارت وارده به سایت و دارنده کارت در اختیار مراجع قانونی قرار خواهد گرفت.

3- پشتیبانی سرویس ها و محصولات

1-3- قبل از هر سوالی سایت را با دقت بررسی کرده و همچنین آموزشهایی که در مرکز آموزش سایت وجود دارد را مطالعه نمایید. تا از اتلاف وقت و طرح سوالات تکراری جلوگیری شود.
2-3- پشتیبانی سایت از طریق بخش پشتیبانی و ارسال تیکت در سایت و همچنین چت آنلاین سایت می باشد. در صورت بروز مشکل یا هر گونه سوالی از طریق بخش پشتیبانی سایت تیکت ارسال نمایید.
3-3- سیستم پشتیبانی سایت آنلاین نبوده و پس از ارسال درخواست تان ، تیکت شما در وضعیت باز قرار میگیرد و باید تا زمان پاسخگویی کارشناسان صبر نمایید و از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
4-3- عنوان درخواست شما در تیکت ارسالی باید کوتاه و مشخص باشد و سوال یا مشکل خود را بصورت واضح در قسمت پیام نوشته و ارسال نمایید.
5-3- در هنگام ثبت تیکت و ارسال درخواست ، آداب نگارشی رعایت شود و همچنین در صورت استفاده از عبارات نامتعارف و بی احترامی به همکاران ، سرویس شما مسدود و دسترسی شما به سایت قطع خواهد شد.
6-3- در صورتی که پرداخت سرویس و محصول شما بصورت دوره ای باشد باید در تاریخ سررسید نسبت به تمدید آن اقدام نمایید، در غیر اینصورت تعهدی بر حفظ و نگهداری سرویس شما نخواهیم داشت. بهتر است همیشه مبلغی به اندازه هزینه تمدید سرویس تان در موجودی حساب خود در سایت داشته باشید تا در صورت فراموشی برای پرداخت صورتحساب ، سرویس شما بطور خودکار از طریق اعتبار کیف پولتان در سایت پرداخت شود.

4- پایداری و فعال بودن سرویس ها

1-4- ما تلاش برای پایداری و آپتایم سرویس ها همیشه تلاش میکنیم و هدف ما حفظ کیفیت و برقراری و فعال بودن سرویس ها می باشد.
2-4- تضمین صد درصدی برای اتصال پایدار وجود ندارد و ممکن است کندی سرعت و قطعی و عدم اتصال مقطعی وجود داشته باشد. هرچند تلاش می کنیم سرویس پایدار به کاربران ارایه دهیم.
3-4- در صورت بروز مشکل یا عدم اتصال، کندی و اختلال در سرویس ها ، چنانچه این موارد مربوط به مشکلات و اختلالات قطعی اینترنت کشور یا اپراتورهای اینترنت و محدودیت از سمت زیرساخت باشد، رفع این موارد بر عهده ما نبوده و تعهدی برای برقراری ارتباط و کارکرد سرویس نخواهیم داشت، هرچند طبق روال سعی در ارایه راهکار و رفع مشکلات داریم.
4-4- در صورتی که مشکل عدم اتصال از جانب ما باشد سعی در رفع آن خواهیم داشت و عموما به تعداد روزهایی که سرویس مشتری قطع شود اشتراک رایگان برای جبران ارائه خواهیم کرد.
5-4- شروع محاسبه ترافیک اکانت شما بعد از اولین اتصال و استفاده شما از سرویس می باشد.
6-4- کاربر موظف است بطور مستمر اخبار و اطلاعیه های سایت و تیکت های ایجاد شده برای وی را مطالعه نماید. ما اخبار و اطلاعیه ها را از این طریق اطلاع رسانی می نماییم. چنانچه تغییری در سرویس ها و قیمت ها ایجاد گردد یا نیاز باشد کاربر تغییراتی را در نرم افزار و نوع اتصال خود دهد و .. و اظهار بی اطلاعی در این باره نماید به دلیل اینکه اخبار و اطلاعیه ها را مشاهده نکرده و غیره، این عذر و بهانه برای ما قابل قبول نیست و کاربر ملزم به پذیرش شرایط و سیاست های سایت خواهد بود.
7-4- در صورتی که پس از گذشت دو هفته از زمان سررسید سرویس، صورتحساب آن پرداخت نشود، صورتحساب لغو شده و امکان پرداخت آن وجود نخواهد داشت.
8-4- در صورتی که صورتحساب سرویس خریداری شده پس از یک ماه از تاریخ سررسید آن پرداخت نگردد، سرویس مربوطه از سرور حذف خواهد شد.

5- مالی

1-5- در صورتی که بعد از پرداخت هزینه سرویس، از خرید خود منصرف شدید و یا به دلیل اینکه موفق به استفاده از سرویس نشدید و امکان راه اندازی و تحویل سرویس توسط پشتیبانان سایت هم نبود، می توانید نسبت به استرداد مبلغ پرداختی خود اقدام نمایید. برای این منظور باید به واحد مالی تیکت ارسال نمایید. روش انجام این کار در مرکز آموزش سایت توضیح داده شده است.
2-5- در صورت انصراف، از زمان اتصال به سرویس 24 ساعت فرصت درخواست بازگشت وجه دارید.
3-5- چنانچه مشخصات ثبت نامی با مشخصات ارائه شده برای بازگشت وجه همخوانی نداشته باشد یا شماره کارت اعلام شده با شماره کارتی که خرید با آن انجام شده متفاوت باشد امکان پرداخت وجود ندارد و کاربر برای تایید هویت خود باید مدارک درخواستی را ارسال کند تا پس از بررسی و تایید، استرداد وجه انجام گردد. عودت وجه تنها زمانی امکان پذیر است که نام و نام خانوادگی ثبت شده در سایت با نام و نام خانوادگی درج شده در کارت بانکی شما یکسان باشد و اینکه از همان کارت بانکی برای خرید سرویس ها استفاده کرده باشید.
4-5- عودت وجه پس از دو روز کاری از تاریخ درخواست و بعد از احراز هویت امکان پذیر است.
5-5- چنانچه قصد تمدید سرویسی را ندارید، برای آن درخواست عدم صدور فاکتور تمدید را زده تا فاکتور تمدید برای آن صادر نگردد.
6-5- مبلغ واریزی باید با مبلغ صورتحساب مطابقت داشته باشد. در صورتی که قصد واریز مبالغ بیشتری دارید باید کیف پول خود را در سایت شارژ نمایید.
7-5- در هنگام پرداخت حتما دقت نمایید و در صورت واریز مبلغ اشتباه، مبلغ به اعتبار کیف شما افزوده خواهد شد تا برای خرید یا تمدید سرویس ها استفاده نمایید.

6- استفاده از سرویس و سیاست مصرف منصفانه

1-6- کاربرد این سرویس ها جهت ترید و بورس و عبور از تحریم و ایجاد ارتباطات امن بوده و برنامه نویسان و دولوپرها برای دسترسی به سایتها و سرویسهایی که کشور ایران را در لیست تحریم خود قرار دادند می توانند استفاده کنند.
2-6- هرگونه سوءاستفاده و بهره برداری از سرویس ها جهت هک، کرک، اتک، دیداس، تورنت، فعالیت های غیراخلاقی، نامشروع و غیرقانونی ممنوع بوده و درصورت مشاهده یا گزارش، سرویس کاربر مسدود شده و در صورت لزوم اطلاعات کاربر خاطی در اختیار مراجع قانونی خواهد گرفت.
3-6- منابع اختصاص داده شده در هر پلن از محصولات سایت به شکلی طراحی شده است که پاسخ‌گوی نیاز عموم کاربران این بسته با مصرف عادی و متعارف باشد. بر این اساس اگر میزان مصرف شما از محدوده‌ی منصفانه (Fair Usage Policy) عبور کرد، سرویس شما دچار محدودیت خواهد شد. سیاست مصرف منصفانه به شکل ماهانه و به ازای هر اکانت خواهد بود و در همه‌ی بسته‌های رایگان و پولی محصولات سایت اعمال خواهد شد.متغیرهای متعددی در محاسبه‌ی محدوده‌ی مصرف منصفانه هر محصول موثر است. با این همه اگر مصرف شما از محصولات سایت، پایداری و عملکرد خدمات ما را دچار اختلال کند یا کیفیت سرویس سایر کاربران‌مان را تحت تاثیر قرار دهد، کارشناسان سایت می‌توانند با توجه به سیاست مصرف منصفانه روی سرویس شما محدودیت اعمال کنند. عبور یا عدم عبور از سقف مصرف منصفانه‌ی استفاده از خدمات و محصولات بر اساس متغیرهای مختلف و به وسیله‌ی کارشناسان سایت تعیین می‌شود.

7- حوادث غیرقابل اجتناب

1-7- آی پی پلاس در زمان پیش‌آمدن موارد غیرقابل اجتناب مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اعتصاب، تحریم، قطعی اینترنت و ارتباطات داخلی و بین‌المللی، مسوولیتی در قبال انجام‌نشدن تعهدات خود ندارد. مادامی که این شرایط به تشخیص آی پی پلاس طولانی شود و ارایه‌ی خدمات ما را متاثر و معلق کند، هیچ‌گونه مسوولیت یا تعهدی متوجه آی پی پلاس نخواهد بود. هر چند تلاش می‌کنیم آثار این موارد بر عرضه‌ی خدمات به کاربران کاهش یابد.

8- محفوظ‌ بودن حق تغییر

1-8- آی پی پلاس مختار است در هر زمان و بدون اطلاع کاربر، مواردی مانند مشخصات فنی، پلن‌های محصولات و شرایط استفاده از خدمات خود را کلی یا جزیی تغییر دهد.

9- سیاست محرمانگی

1-9- اطلاعات هویتی و ثبت نامی شما محفوظ بوده و فاش نخواهد شد.
2-9- ما دسترسی به سوابق استفاده شما از سرویس هایی که تهیه می کنید نداریم و این اطلاعات کدگذاری شده و غیر قابل نمایش و دسترسی است.
3-9- چنانچه کاربر سرویس فعالی نداشته باشد، حساب کاربری وی غیرفعال شده و پس از 6 ماه حذف خواهد شد.