در صورتی که سوال و درخواستی دارید می توانید با ما در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.
برای این کار از منوی پشتیبانی روی گزینه ارسال تیکت کلیک کرده و واحد مورد نطر و مرتبط با درخواستتان را انتخاب نمایید. ( واحد فروش ، واحد پشتیبانی فنی ، واحد مالی و .. )
موضوع : عنوان درخواست را در این قسمت ثیت نمایید. توجه داشته باشید موضوع درخواست باید کوتاه و مختصر و واضح باشد. برای مثال : درخواست تمدید سرویس، راهنمایی برای خرید سرویس، مشکل در اتصال و ...
سرویس مرتبط : اگر درخواست شما در رابطه با یکی از سرویس های شماست باید در این قسمت سرویس مربوطه را انتخاب نمایید تا متوجه شویم سوال و در خواست شما در مورد کدام سرویس است.
اهمیت : این قسمت دارای سه گزینه ی کم ، متوسط ، زیاد است که بر اساس اولویت و اهمیت درخواست تان می توانید انتخاب نمایید.
پیام : در این قسمت سوال و درخواست خود را بصورت دقیق و واضح توضیح داده و مطرح نمایید.
پیوست ها : در صورتی که خطایی در سرویس خود یا در سایت دریافت می کنید اسکرین شات آن را در این قسمت ضمیمه نمایید.
توجه
واحد پشتیبانی فنی
بارها دیده شده کاربران هنگام ارسال تیکت نسبت به انتخاب سرویس مرتبط دقت نمی کنند لذا گزینه های نام کاربری و رمز عبور را به این بخش اضافه کردیم که باید در کادر مربوطه وارد نمایید. دقت کنید نام کاربری سرویس مورد نطر را وارد کنید نه ایمیل و رمز ورود به سایت!!
واحد مالی
در مواقعی که نیاز است مبلغ به کارت بانکی کاربر واریز شود (کنسل کردن سرویس ، پرداخت اضافی یا اشتباه و ...) باید گزینه های مربوطه را تکمیل نمایید مانند نام کاربری ، شماره کارت بانکی ، نام و نام خانوادگی . در سایر موارد نیازی به تکمیل این کادرها نیست.