مقالات

اشتباه در واریز مبلغ لطفا برای جلوگیری از بروز مشکل، ابتدا مبلغ صورتحساب تان را مشاهده و بررسی نموده و سپس واریز انجام... افزایش اعتبار کیف پول شما می توانید موجودی کیف پول خود را در سایت  شارژ کرده و فاکتورهای خرید و تمدید سرویس های خود را... بررسی وضعیت فیش های ثبت شده برای مشاهده وضعیت فیش ثبت شده خود میتوانید از منوی مالی روی گزینه فیش های ثبت شده بزنید. در صورت... تغییر زمان سررسید سرویس در این بخش میتوانید  تاریخ انقضا و سررسید سرویس خود را ویرایش نمایید و به زمان دلخواه خود (از یکم... ثبت فیش - کارت به کارت شما پس از سفارش سرویس به صفحه پرداخت فاکتور هدایت می شوید. روی دکمه ثبت پرداخت زده و مبلغ فاکتور... درخواست صدور فاکتور تمدید در صورتی که مایل هستید برای سرویسی صورتحساب تمدید صادر شود، درخواست صدور صورتحساب تمدید را بزنید.... درخواست عودت وجه چنانچه  از سفارش خود تا 24 ساعت از زمان خرید منصرف شدید و یا به دلیل اینکه موفق به استفاده از... درخواست لغو سرویس و عدم تمدید لغو تمدید سرویس در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به تمدید سرویس ندارید و نمی خواهید فاکتور تمدید... شماره کارت ها برای مشاهده شماره کارت ها به ترتیب زیر اقدام فرمایید: به منوی مالی برید منوی فاکتورهای من را... مبلغ پرداختی از حسابم کسر شد ولی سرویس من معلق و صورتحساب در حالت پرداخت نشده است این مورد برای پرداخت آنلاین از طریق درگاه سایت است و مربوط به روش پرداخت کارت به کارت نیست. ممکن... چرا فیش من تایید نمی شود مبلغ پرداختی شما باید با مبلغ فاکتور مطابقت داشته باشد. در صورتی که مبلغ واریزی شما کمتر یا بیشتر... چرا فیش من ثبت نمی شود چنانچه بعد از تکمیل فرم و بارگزاری رسید پرداختی و زدن دکمه ثبت فیش، خطایی در بالای صفحه نمایش... تغییر دوره پرداخت سرویس با توجه به اینکه قیمت سرویس ها براساس دوره زمانی آنها متفاوت است و هرچقدر سرویسی با دوره زمانی...
« بازگشت